pysselbloggenn

Alla inlägg under december 2010

Av pysselblogg - 8 december 2010 12:04

Hej hej alla pyssel fixare:)



Sitter i skolan nu och har rast tänkte skriva receptet nu:)


Man behöver:

3 tomater

en halv gurka

ganska mycket sallad

2 skedar majonäs

kassler

spagetti

äpple


Du kokar pastan  och skär kasslern i små bitar sen skär du tomat,gurka,sallad,smörgås gurka och äpplen:)

Sen så blandar du ihop allt med majonäsen och sen äter du den det är mycket godare än vad det låter som testa gärna det hemma det är ett tips testa alltid ny saker  

Av pysselblogg - 7 december 2010 15:45

Hej hej pyssel snickare:)


Jag och anna-lisa ska göra egen italensk pasta sallad MUMS,har ätit det förut det är jätte mumsigt kommer lägga upp recept:)


Glömde lägga upp julgodis recepten så det kommer ivkäll med då kan ni ha eget hemma gjort mumsigt godis hemma  





Hejdå alla,och många pyssel kramar från pyssel bloggen:)

Av pysselblogg - 6 december 2010 18:17

Hej hej alla pyssel läsare  


Tänkte att jag skulle ladda upp lite julgodis recept   hitta ingen smile med godis så det får bli en sån:)


kommer lite recept på knäck,rockenroll,ischoklad och m.m MUMS    


 men det komme så fort jag letat reda på recepten:)




och snart ska jag äta glass  



Många pyssel kramar genom bloggen;)

Av pysselblogg - 5 december 2010 19:57

Detta behöver du: Ett fest glas och mjuktpapper helst olika färger. Klipp noga en blomma men det måste vara en liten öppning så man kan sätta den på glaset. Lycka till! PYSSLIGA SAKER GENOM BLOGGEN HANNA OCH FELICIA!

Der fick bli en google bild men det kommer en riktig nån gång jag lovar!  Bra när man ska ha fest!

Av pysselblogg - 5 december 2010 16:20

Nu kommer min färdiga godis tomte:)


  

Där är felicias godis tomte:)




Många pysel kramar från pysselbloggen 

Av pysselblogg - 5 december 2010 15:20

Här kommer pysslet vi skulle vissa:)





Pärlad stjärna (på stjärn pärlplatta) 

 

Hannas godis nisse (glasburk,tyg och pappaer)

    

Min julgrans kulla (tyg,nål och tråd 

Min stjärna (papper och gör små trianglar i)



Dekortion på alla saker funkar det


Många pyssel kramar genom bloggen

Av pysselblogg - 5 december 2010 14:30

Hej! Felicia och jag (hanna) vi har gjort tomtar av glasburkar. Vi kommer att ha godis i dom. Jag är klar med min men inte felicia. Dom kommer på bloggen sen så det är bara att kika in. Vi kommer även lägga upp jätte fina stjärnor som vi hár gjort men det kommer nog på bloggen i veckan. På bloggen kommer vi även skriva lite inrednings tips som är pysslat. Och bra presenter som fina godis gurkor mm. Vi kommer även visa dekorerade muffins mm. Vi tar gärna emot kommentarer frågor pysseltips och länka gärna vår blogg. Vi kommer sy saker som tex våra julstrumpor.    PYSSLIGA KRAMAR GENOM BLOGGEN HANNA O FELICIA  

Av pysselblogg - 5 december 2010 12:44

Hej hej alla pyssel fixare:)


Vi ska ut och ta kort det kommer såklart nytt pyssel och vår godis tomtarna kommer bli klara men om vi inte hinner med allt så blir det i veckan:)






Många pyssel saker genom bloggen:)



Det kommer nog en tävling snart:) så håll utskick

Presentation

Det här är pysselbloggen vi skriver om pyssel bakverk och m.m och är hanna och felicia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards