pysselbloggenn

Alla inlägg under februari 2011

Av pysselblogg - 15 februari 2011 15:02

Hejsan alla glada pysseläsare. Här im dagen skulle felicia och jag baka påsk muffins men sen var mjölet slut så vi kunde inte baka det. Därför har vi tänkt att baka det idag i stället. Ni får se vad det blir sen  Men hur s. Dom helst håller felicia och jag på med gelantin figurer. Det ska stå i en vecka sen ska det stå i en vecka så VI uppdaterar när det är klart PYSSELKRAMAR<3  

Av pysselblogg - 13 februari 2011 14:25

Hejsan alla pysselglada! Felicia och jag är ledsna att det har blivit som det är. Vi bloggar helt enkelt inte mycket längre. Men det är ju så när skolan rullar på man får läxor och massor grjer träningar och mycket sånt som göra att man helt enkelt glömmer bort blogen. Snart är det påsk och felicia och jag har pysslat idag vi kommer uppdaterra det så snart vi får tid. Men felicia och jag tänkte också så här: Nej! Nu får vi börja blogga igen. Idag ska vi fixa header pyssla och greja. Men i sommar så kommer vi blogga mycket! Och när våren kommer kommer vi göra allt från buketter bakverk högtids pyssel och sedan sommarpyssel. Men i sommar kommer vi göra massor sommarpyssel och så får ni kolla våran blogg.

                              PUSSAR HANNA OCH FELICA 

PS! Idag ska felicia och jag baka påskmuffins vi kommer uppdatera det sen.

Presentation

Det här är pysselbloggen vi skriver om pyssel bakverk och m.m och är hanna och felicia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards